گالری تصاویر

• تومورهای بینی و سینوس بزرگسالان
  • سیگار و برخی مواد شیمیایی در ایجاد این سرطانها نقش دارد. درمان اغلب آنها جراحی و سپس رادیوتراپیست.
  • جراحی اندوسکوپیک قاعده جمجمه
  • بسیاری از ضایعات و بویژه تومورهای قاعده جمجمه براحتی قابل دسترسی نیستند. استفاده از اندوسکوپ و ورود از راه بینی بدون نیاز به برش در سر، امکان انجام این اعمال جراحی از جمله خارج کردن تومورهای غده هیپوفیز را مقدور میکند.
  • جسم خارجی بینی
  • تومورهای بینی و سینوس در کودکان
  • متاسفانه تومورهای بینی و سینوسها اغلب دیر و در مراحل پیشرفته تشیص داده میشوند. چون علایم آنها بویژه در مراحل اولیه مانند بیماریهای دیگری مانند سینوزیت است و لذا بیمار دیر مراجعه میکند.
  • سینوزیت قارچی
  • قارچها از علل مهم سینوزیت هستند. سینوزیت قارچی بدرمان دارویی جواب نمیدهد و حتما نیازمند جراحیست. سینوزیت قارچی در افرادیکه نقص ایمنی دارند مانند افراد دیابتی و موارد مشابه، براحتی در عرض چند ساعت میتواند موجب سوراخ شدن سقف دهان، سیاه شدن و سوراخ شدن گونه و بینی، نابینایی و مرگ شود.
  • عوارض سینوزیت
  • عوارض سینوزیت اغلب در سینوزیت حاد که درمان کافی دریافت نشده است دیده میشود که میتواند سبب درگیری پوست، چشم و مغز و در نهایت نابینایی، مننژیت، آبسه مغز و مرگ گردد.
  • بینی طبیعی
  • بسیاری از بیماران دوست دارند ضمن انجام جراحی و اصلاح اشکالات ظاهری و یا تنفسی بینی، تغییرات شکل ظاهری بینی بسیار ملایم باشد و بینی حالت باصطلاح عمل شده یا سرجیکال نداشته باشد.
  • بینی با نوک افتاده
  • این نوع بینی اغلب دراز بوده و تیپ یا نوک بینی آویزان است.
  • بینی مردانه
  • اغلب آقایان ترجیح میدهند،پس از عمل زیبایی بینی و بهتر شدن ساختار بینی، حالت مردانه و قوی بینی تغییری نکند.
  • جراحیهای زیبایی همزمان با جراحی بینی
  • گاه در کنار جراحی زیبایی بینی، اعمال جراحی دیگری مانند جراحی پلک، پروتز چانه، پروتز گونه، لیفت ابرو و پیشانی، لیفت صورت، اصلاح شکل گوش و غیره امکانپذیر است.
  • جراحی مجدد یا ترمیمی بینی
  • جراحی مجدد بعلت دستکاری قبلی و تغییرات آناتومی و ترمیم، بسیار سختتر از جراحی اولیه است ولی در اغلب موارد نتایج قابل قبول و رضایتبخش است.
  • بینی با انحراف شدید
  • در بسیاری موارد تغییرات شدید ظاهر بینی با مشکلات تنفسی هم همراه میباشد و ممکنست عدم قرینگی دو طرف صورت نیز دیده شود که این غیر قرینگی صورت با عمل بینی به تنهایی قابل اصلاح نیست و ممکنست نیاز به جراحیهای دیگر هم باشد.
  • بینی فانتزی
  • اغلب بینیهایی هستند که ایرادات ظاهری و تنفسی زیادی ندارند . در طی سالهای اخیر با گسترش و رواج جراحی فانکشنال و علاقه مراجعین بداشتن بینی با ظاهر طبیعتر،تمایل بداشتن چنین بینیهای فانتزی کمتر شده است.
مقالات و سخنرانیهاگالری تصاویرخدمات پزشکیخدمات سرپاییبیوگرافیبرنامه هفتگیعلل گرفتگی بینیسرطانگرفتگی بینیخلط ته حلقرینوپلاستیسينوسهاعوارض سینوزیتعمل جراحی در سینوزیتپولیپ بینیاندوسكوپی بینی و سینوسشستشوي بينيعفونت قارچی سینوس یا سینعفونت قارچی سینوس یا سینعلایم تومورهای بینی و سیخرخربوتاکس و سردرداختلالات بویاییبینی ، سینوس و سردردجراحی قاعده جمجمهسایتهای دیگر